eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    From: "Wycior" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z
    Gazety Wyborczej ;-)
    Date: Fri, 3 Jul 2009 21:12:09 +0200

    Przecież to jest jakaś pomyłka :/. Kupuje X360. Ok. Do tego kupuję sobie gry
    za ~180zł sztuka. Pwoedzmy, że mam ich 5. Po domu grasuje 2,5 letnie
    dziecko, które na widok płyty łapie ją, biega po domu i krzyczy z uśmiechem
    "baja". Stan nośnika po takiej akcji jest delikatnie mówiąc opłakany.
    Rozwiązanie? Przerobienie konsoli i po każdorazowym zakupie gry wykonanie
    jej kopii zapasowej której używam na bierząco a oryginał za który zapłaciłem
    sporo leży sobie spokojnie zabunkrowany na wypadek potrzeby wykonania
    kolejnej kopii. MAm do tego prawo o ile zakupiłem oryginał.

    Może polska policja wpłynie na mnie, żebym karał dziecko za ruszanie moich
    płyt? Może mam je bić? :/... Ok, Nie będę potrzebował przeróbki, jeżeli
    wydawca wyda mi po zakupie kolejny nośnik z grą/filmem. Tss,
    niedoczekanie... Albo wiem. Gry będę trzymał w piwnicy i chodził sobie po
    2-3 razy dziennie po konkterny tytuł.

    Kto to widział? Policja się opierdala (przepraszam, ale to dosadne
    określenie), Przestępczość nie spada, ale statystyka się podnośi, bo
    przecież dochodzenie dało efekt zatrzymaniu procederu którego straty
    wyniosły 70k zł. Jaaasne... ciekawią mnie te przeliczenia :).

    Fakty są takie, że od czasów leciwego PlayStation gry konsole były, są i
    będą przerabiane. Ewentualnie wzrosną tego koszta i trudności w znalezieniu
    odpowiedniej osoby.

    P.S. Ciekawe kiedy z allegro znikną aukcje z AkctionReplay, które słóży do
    odpalania kopii gier - przecież to narzędzie do przestępstwa.

    Jednym słowem - parodia...

    --
    Pzdr., Wycior