  • 1. Data: 2010-06-22 13:54:30
    Temat: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: KK <n...@i...com>

    Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
    centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu? Powoluja sie
    przy tym na jakas tam swoja uchwale...

  • 2. Data: 2010-06-22 14:32:18
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-22 15:54, KK pisze:
    > Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
    > centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu? Powoluja sie
    > przy tym na jakas tam swoja uchwale...

    Może. Skoro mieszkaniec nie płaci, to wspólnota może zaprzestać
    dostarczania. To i tak dość delikatna forma, bo wspólnota może zadłużone
    mieszkanie zlicytować zanim jego wartość bilansowa spadnie do zera.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 3. Data: 2010-06-22 14:45:56
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 22-06-2010 15:54, KK pisze:
    > Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
    > centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu? Powoluja sie
    > przy tym na jakas tam swoja uchwale...

    Mogą - nie mogą, prawo wprost tego nie reguluje, ale wydaje się to
    zachowaniem zdroworozsądkowym. Poza tym co zrobisz wspólnocie w takiej
    sytuacji? Jak pozwiesz, to wspólnota pozwie Ciebie.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2010-06-22 15:59:32
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-06-22 16:32, Młotkowy pisze:

    > Może. Skoro mieszkaniec nie płaci, to wspólnota może zaprzestać
    > dostarczania. To i tak dość delikatna forma, bo wspólnota może zadłużone
    > mieszkanie zlicytować zanim jego wartość bilansowa spadnie do zera.

    gorszej bzdury nie słyszalem
    jak mogą zlicytować moje własnościowe mieszkanie??

  • 5. Data: 2010-06-22 16:05:58
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-22 17:59, KK pisze:

    > gorszej bzdury nie słyszalem
    > jak mogą zlicytować moje własnościowe mieszkanie??

    To trudna droga ale jak najbardziej możliwa. Spróbuj nie płacić dłuższy
    czas.

    --
    spp

  • 6. Data: 2010-06-22 16:15:05
    Od: Jan <j...@w...pl>

    KK pisze:

    > gorszej bzdury nie słyszalem
    > jak mogą zlicytować moje własnościowe mieszkanie??

    Po co w takim razie pytasz, skoro uważasz, że wiesz lepiej?

  • 7. Data: 2010-06-22 16:23:40
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    > gorszej bzdury nie słyszalem
    > jak mogą zlicytować moje własnościowe mieszkanie??

    Głupszego pie...lenia dawno nie słyszałem.
    Idź ty chłopcze poczytaj, zanim zaczniesz pisać.
    Nieznajomość prawa szkodzi.
    Art. 16 UoWL.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 8. Data: 2010-06-22 16:43:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KK wrote:

    > gorszej bzdury nie słyszalem
    > jak mogą zlicytować moje własnościowe mieszkanie??

    jeśli jest to mieszkanie własnociowe spółdzielcze, to przede wszystkim
    nie jest to twoje mieszkanie tylko spóldzielni.
    Twoją wlasnoscia jest takie dziwny stwor nazywaby ograniczonym prawem
    rzeczowym. Czyli jestes wlascicielem prawa do zamieszkiwania okreslonego
    mieszkania. Podlega ono sprzedazy, dziedziczeniu itp itd.

    Spoldzielnia jak najbardziej ma prawo toto zlicytowac.
    Jak masz pelna wlasnosc, to tym bardziej komornik z przyjemnoscia pusci
    cie z torbami, jesli to bedzie jedyny majtek ktory posiadasz.

  • 9. Data: 2010-06-22 17:24:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hvqfan$dei$1@inews.gazeta.pl KK <n...@i...com>
    pisze:

    > Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
    > centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu czynszu?
    Nie istnieje taka możliwość.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-06-22 17:37:56
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-06-22 18:43, witek pisze:

> [...]
    > rzeczowym. Czyli jestes wlascicielem prawa do zamieszkiwania okreslonego
    > mieszkania. Podlega ono sprzedazy, dziedziczeniu itp itd.

    nie ma żadnej spółdzielni. To jest mieszkanie wlasnościowe w hipotece