    From: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy warto cos robic w tej sprawie ?
    Date: Sun, 9 Mar 2008 19:02:59 +0100

    Użytkownik "kris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fr16ag$2hl$1@inews.gazeta.pl...
    > jak nie sa ), mnie jako kupujacego chyba nie powinno interesowac skad je
    > wzial ?

    Na pewno? W wielu grach wszelkie kody, bonusy itp mozna kupowac jedynie od
    wlaciciela gry. Nie mam pewnosci jak jest na 100% w tym przypadku, ale
    pewnie tak samo.
    Znow pytanie dodatkowe. Czy jesli kupuje samochod, mnie jako kupujacego nie
    powinno interesowac czy sprzedawca go przypadkiem komus nie ukradl?
    Tak wiec, moze Cie to nie interesowac. Mozesz jednak zostac paserem, bo Cie
    to nie interesowalo. A, to ze sprzedawca napisal, ze kody sa w 100% legalne
    nie oznacza, ze takie sa. W koncu zlodziej w przytoczonym przykladzie
    samochodu tez powie Ci, ze samochod jest w 100% legalny. Wiec najpierw
    zastanow sie co kupiles, potem zastanow sie czy dochodzic swoich praw czy
    lepiej siedziec cicho.

    --
    marqss