    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w sadach pracuja analfabeci?
    Date: Mon, 28 Feb 2005 12:27:43 +0100

    >W razie złożenia pozwu do Sądu istnieją w ostateczności jeszcze telefony i
    >można zapytać się telefonicznie o termin wokandy.

    A ja naiwny myslalem, ze terminy ustawa okresla i sad jest zobowiazany
    przestrzegac ustawy :)

    >Jeżeli jest to kolejne posiedzenie to na ostatnim było trzeba się zapytać
    kiedy spodziewać się
    >następnego i nie było by żadnego problemu.

    I otrzymac rownie glupia odpowiedz jak zadane pytanie. A gdy np biegli maja
    opiniowac i zajmie im to kilka miesiecy to nalezy jasnowidztwa od sadu
    oczekiwac.

    >Niestety wszędzie pracują tylko ludzie, i jako kierowcy i jako urzędnicy, i
    >wszyscy są omylni, i wszyscy ponoszą konsekwencje swoich pomyłek.

    Taaak ? Pokaz mi urzednika, ktory poszedl siedziec za blad podczas
    wykonywania obowiazkow sluzbowych... Z tego co wiem to jest wrecz
    przeciwnie- urzednicy sa nagradzani za swoje niezawsze zgodne z prawem
    dzialania.

    W przypadku przytoczonym piemo moglo lezec na poczcie 7 dni bo w takim
    terminie nalezy wezwania sadowe odebrac i jesli dobrze pamietam tak jest
    napisane na awizie. Nie wiem dlaczego 7 a nie 14 jak to ma miejsce w
    przypadku poleconego ale tak jest. Niemniej problemem sadu jest wlasciwe
    doreczenie wezwania zatem czepianie sie kogokolwiek innego, ze nie stawil
    sie we wskazanym terminie na sprawie jest conajmniej nieporozumieniem.

    Pozdrawiam Maver