    From: "Tomek" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w sadach pracuja analfabeci?
    Date: Wed, 23 Feb 2005 17:36:10 +0000 (UTC)

    Pawel Kozik <p...@n...pl> napisał(a):

    > panie, jak chcesz pan, zeby dzialaly szybko to z bledami sie trzebaliczyc.
    > nikt nie jest nieomylny.
    >
    > notabene - ciekawe jakbys ty piszac kilkanascie/kilkadziesiat pism dziennie
    > dzialal bezblednie.
    >
    > pozdr.

    No popatrz jak trafiłem. A kierowca autobusu musi być nieomylny przez 8 godzin
    dziennie. Musi patrzeć na kilkaset znaków, uważać na ograniczenia, pieszych i
    pasażerów. Bo jak się pomyli to ma kontakt takimi samymi omylnymi jak on.
    Niestety konsekwencje jego omyłki są juz inne. Jak sie urzednik pomyli i puści
    kogoś w skarpetkach to nawet przepraszam nie powie. Na dodatek cała urzędnicza
    maszyna posadowiona na wszystkich możliwych stołkach bedzie się starała
    udowodnić że jednak miał rację ten omylny urzędas. To może omylnych urzędników
    do autobusów na kierowców trzeba przenieść. Niech pouczą się pokory. A
    kierowców bo są nieomylni na urzędników. A tak na poważnie. Jakby mi płacili
    za bezbłędne pisanie kilkunastu albo kilkudziesięciu pism dziennie to robiłbym
    to bez błędów. Tylko taki co skonczył szkoły za gęsi może się tłumaczyć tak
    jak Ty to robisz. Tomek