eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w dniu referendum w sprawie odwołania prezydent Warszawy wolno będzie agitować za udziałem w referendum? › Re: Czy w dniu referendum w sprawie odwołania prezydent Warszawy wolno będzie agitować za udziałem w referendum?
  • Data: 2013-09-14 11:28:38
    Temat: Re: Czy w dniu referendum w sprawie odwołania prezydent Warszawy wolno będzie agitować za udziałem w referendum?
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-10 21:06, A. Filip wrote:
    > Czyli nie zdołałeś pojąć że według dotychczasowej praktyki PKW zezwalała
    > na agitowanie za samym wzięciem udziału w głosowaniu (bez wskazywania na
    > kogo/co głosować) także w okresie ciszy wyborczej?

    Ale jesteś podniecony! Już wiadomo, że niezależnie od wyniku PO będzie
    rządziło w mieście (najpewniej nadal będzie to HGW). Weź ochłoń, znajdź
    sobie jakieś życie. Idź w sobotę do roboty i nadwyżkę z budżetu oddaj
    miastu - bardziej się przysłużysz tym niż agitacją.

    Referendum jest przeciw konkretnemu politykowi z konkretnej partii. Czy
    to już kwalifikuje się jako agitacja polityczna? Pewnie nikt na
    przymierającym Usenecie Ci tego precyzyjnie nie powie, więc masz 2
    wyjścia. Możesz wystąpić o opinię sądu. Możesz też zaryzykować i
    usłyszeć tę opinię na rozprawie :D.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski