eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników więzienia za ucieczkę 70+ więźniów? › Re: Czy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników więzienia za ucieczkę 70+ więźniów?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników
    więzienia za ucieczkę 70+ więźniów?
    Date: Wed, 22 Jan 2020 18:09:36 +0100 (CET)

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    nicy-z-brazylia-ucieklo-ponad-70-wiezniow-3209526

    > Przecież regularnie się to u nas robi z powodu takich reform jak
    > zmiana nazwy z Akademia Obrony Narodowej na Akademia Sztuki
    > Wojennej. Co ciekawe całkiem oficjalnie kryterium jest data
    > zatrudnienia - a nie wróć - staż;)

    A wymienionych przez ciebie przypadkach taka podkładka "kłującej po
    oczach niekompetencji" była podawana na tyle oficjalnie by dało się
    pozwać za zniesławienie? Jak była podawana to żaden b. pracownik nie
    pozwał? Czyżby "nieskarżalną" prawdę mówili? :-)

    Ty lecisz po linii "Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz" mnie interesuje
    kwestia "Czy w RP3 ten konkretny kij przejdzie/przechodził?"

    --
    A. Filip