  • 1. Data: 2020-01-21 12:24:37
    Temat: Czy w Polsce wolno byłoby LEGALNIE zwolnić WSZYSTKICH pracowników więzienia za ucieczkę 70+ więźniów?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Takie "drobne" rozważanie na temat konfliktu zakazu odpowiedzialności
    zbiorowej i wyplenianiu (prawdopodobne) koszmarnej niekompetencji z
    korzeniami.

    https://tvn24.pl/swiat/paragwaj-z-wiezienia-przy-gra
    nicy-z-brazylia-ucieklo-ponad-70-wiezniow-3209526

    https://www.nytimes.com/2020/01/19/world/americas/pa
    raguay-prison-escape-tunnel.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-01-21 13:35:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >korzeniami.

    >https://tvn24.pl/swiat/paragwaj-z-wiezienia-przy-gr
    anicy-z-brazylia-ucieklo-ponad-70-wiezniow-3209526

    Uciekli przez tunel ... to wielu straznikow musialo go nie zauwazyc
    przez tygodnie.
    I to byc moze mimo ostrzezen i nakazania wzrostu ostroznosci.

    Co mnie zastanawia ... sami sobie wykopali ?
    Nie mieli pomocy z zewnatrz przy takim rzekomym kartelu ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-22 18:01:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2020 o 12:24, A. Filip pisze:
> [...]
    > korzeniami.
    >
    > https://tvn24.pl/swiat/paragwaj-z-wiezienia-przy-gra
    nicy-z-brazylia-ucieklo-ponad-70-wiezniow-3209526

    Przecież regularnie się to u nas robi z powodu takich reform jak zmiana
    nazwy z Akademia Obrony Narodowej na Akademia Sztuki Wojennej. Co
    ciekawe całkiem oficjalnie kryterium jest data zatrudnienia - a nie wróć
    - staż;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-01-22 18:09:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > zmiana nazwy z Akademia Obrony Narodowej na Akademia Sztuki
    > Wojennej. Co ciekawe całkiem oficjalnie kryterium jest data

    A wymienionych przez ciebie przypadkach taka podkładka "kłującej po
    oczach niekompetencji" była podawana na tyle oficjalnie by dało się
    pozwać za zniesławienie? Jak była podawana to żaden b. pracownik nie
    pozwał? Czyżby "nieskarżalną" prawdę mówili? :-)

    Ty lecisz po linii "Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz" mnie interesuje
    kwestia "Czy w RP3 ten konkretny kij przejdzie/przechodził?"

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-01-22 18:46:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2020 o 18:09, A. Filip pisze:

    > A wymienionych przez ciebie przypadkach taka podkładka "kłującej po
    > oczach niekompetencji" była podawana na tyle oficjalnie by dało się
    > pozwać za zniesławienie?

    Nie bardzo cię rozumiem. Nie było żadnej oceny - po prostu zwalniają bez
    uzasadnienia na podstawie okresu w którym byłeś zatrudniony (wróć -
    stażu pracy)

    > Ty lecisz po linii "Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz" mnie interesuje
    > kwestia "Czy w RP3 ten konkretny kij przejdzie/przechodził?"

    Poszukaj - odpowiedź brzmi - tak od czasów buzka mniej lub bardziej
    stosowano takie metody. Tylko za buzka rzeczywiście coś fizycznie
    reformowano/liwidowano/tworzono a obecnie zmienia się nazwę i stosowną
    ustawą zwalnia wszystkich bez uzasadnienia.

    --
    Shrek