  • 1. Data: 2004-03-29 22:43:28
    Temat: Czy ustawa o borocie ziemią rolną już weszla w zycie?
    Od: "E-Zone" <e...@o...pl>

    Witam

    Chodzi mi o to czy juz weszła w zycie ustawa regulująca obrót ziemią rolną
    dostosowująca nasze prawo do UE- chodzi o sprzedaż ziemi rolnej osobie bez
    wykształecenia/przygotowania rolniczego - czy to juz niemozliwe?
    Slyszalem ze jest zaskarzona do Trybunalu Konstytucyjnego ale czy to prawda?
    Slyszalem tez o tym ze ustawa ma wejsc w zycie dopiero 1 maja.
    Jak sie w ogole nazywa ta ustawa- gdzie moge znalezc tresc?

    Gdzie moge znalezc rzetelne info na ten temat?

    Pozdrowienia!

    Maciek

  • 2. Data: 2004-03-30 06:46:19
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    E-Zone wyskrobał(a):
> [...]
    > prawda? Slyszalem tez o tym ze ustawa ma wejsc w zycie dopiero 1 maja.
    > Jak sie w ogole nazywa ta ustawa- gdzie moge znalezc tresc?

    Może ustawa o kształtowaniu ustroju rolnego?

    Na stronach Sejmu jak zwykle - http://www.sejm.gov.pl

    --
    Bartek Gliniecki