  • Data: 2013-11-28 14:29:04
    Temat: Re: Czy tu prawo nie działa wstecz?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty tak poważnie?

    Nie wiem o co pytasz.
    Chodziło mi mniej więcej o użyteczność Twojego przykładu.

    > Czego nie rozumiesz w terminie "5 lat"?

    Rozumiem, ale uważam, że to realnie bez sensu -
    ani za krótko ani za długo i w powiązaniu z naszą mentalnością
    nie spowoduje rozwiązania problemu w czasie tych pięciu lat, tylko
    przesunie go
    pięć lat do przodu. Liczba tych co ich nie stać na te zmiany się pewnie nie
    zmieni.

    Jak udowodnią, to zamkną czy zabiorą piec i się wypowie
    zaklęcie tajemne i nagle stanie w tym miejscu piec na paliwo eko?
    Czy to coś zmieni w sensie wymiaru finasowego tej sprawy?
    Niestety nie i jakoś nie słyszałem nic jeszcze o programie wymiany
    elementów infrastruktury grzewczej -jest tylko suchy ukaz.
    Ale nie znam rozwiązania, więc z pretensjami nie do mnie.