eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest zakłucanie ciszy i spokoju, i jeśli tak jaki paragraf w sensie znaczenia? › Re: Czy to jest zakłucanie ciszy i spokoju, i jeśli tak jaki paragraf w sensie znaczenia?
  • Data: 2014-07-28 15:42:51
    Temat: Re: Czy to jest zakłucanie ciszy i spokoju, i jeśli tak jaki paragraf w sensie znaczenia?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie - deszcz pada niezależnie i jest zazwyczaj poprzedzone
    > zachmurzeniem,
    Podlewanie jest popszedzone okresem słonecznym w pełni pszewidywalne.

    > natomiast osoba lejąca z balkonu nie wiadomo co jest nieprzewidywalna...
    Nalewanie wody do doniczki nie jest laniem czegokolwiek z balkonu.
    Niewiadomo co to leje sąsiadka z balkonu właśnie niżej.
    Całe wiadro, takie pełnowymiarowe, czerwone było, pamiętam, niedawno, z
    miesiąc może 1,5 temu, lała wody z balkonu.
    Jak ją na tym nakryłam i wymownie spojżałam się w kieruku niej z dołu to
    zaczęła dżeć się bym zlikwidowała = zabiła gołębie .

    > I nie chodzi tylko o pranie, ale wychodząc na balkon nie jest przyjemne
    > zostać zmoczonym wodą (czasami z nawozem + ziemią).
    Normalny balkon jest tak zbudowany, że skapująca woda nie może polać ani
    człowika stojącego nawet pszy bajerce, o ile nie będzie się bardzo mocna
    wyhać z balkonu, ani zmoczyć prania.
    A jak kapnie na tego wyhalającego się to hwała wodzie za to , jak się tak
    mocno wyhyla to pewnie pijany i może wypaść.

    Kapanie wody z dahu, rynny, jest normalne i ten kto wiesz pranie zbyt blisko
    barjerki lub poza nią sam sobie winien.

    > Jeśli ktoś nie potrafi hodować na balkonie kwiatków, tak by woda z nich
    > nie zalewała innym balkonów nie powinien tego czynić.

    W opisanym pszypadku woda nie kapała, woda BULGOTAŁA wylewając się z
    butelki.
    Może każesz mi kupić koneweczkę by było ciszej?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f