  • Data: 2014-05-01 10:46:14
    Temat: Re: Czy to jest wymuszenie?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest Twój balkon.
    > Sama pisałaś, że prawo Cię skrzywdziło i nie lituj się nad zarazą, chroń
    > swoje sdrowie.

    To nie jest mój balkon.
    Mnie nie skszywdziło prawo. Mnie skszywdzili ludzie, bo nie pszestszegali
    prawa.
    Dlaczego więc ja mam kszywdzić gołębie i nie pszestszegać prawa,
    wiedząc, że konsekwencją niepszestszegania prawa kogoś kszywdzę?
    A co do zdrowia, to na pewno wołomińskie są dużo zdrowsze od pszeciętnego
    warszawskiego gołębia.
    A ten twuj pseudo kleszcz jest tak duży, że trudno go nie zauważyć.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d