    From: "d." <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest SPAM ?
    Date: Mon, 21 Apr 2003 12:08:49 +0200

    Użytkownik "Maciek" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:b7s55i$ia5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie wiem czy na dobre grupy trafilem ale do rzeczy.
    >
    > Zalozmy ze mam na stronie www formularz "Polec serwis znajomym, wyslij im
    > wiadomosc"
    > No i po wpisaniu email'a w polu formularza i kliknieciu na guzik "wyslij"
    > odbiorca otrzyma *informacje o serwisie* ktory zajmuje sie "tym i tym" i
    ma
    > swojej ofercie "to i to"
    >
    > czy to bedzie potraktowane jako SPAM i scigane polskim prawem ?

    a czy to przypadkiem nie bedzie wylaczenie z art...hmm nie mam ustawy przed
    soba chwila...
    mam
    a art. 2 pkt. 2 ?
    [...] z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą
    środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą ...?

    imho oczywiscie tylko wtedy, jesli polecenie serwisu nastapi z prywatnego
    mejla osoby polecajacej, a nie z mejla serwisowego

    pozdrawiam
    d.

    a tak a propos
    nie wiem jak Wy, ale ja wielokrotnie w skrzynce znajduje mejle typu
    "...czesc mam na imie kasia
    pisze do ciebie, bo wlasnie odwiedzilam fajna strone [tu adres]..."
    albo
    "...czesc, jestem modelka, wlasnie zamiescili moje fotki na [tu adres]..."

    oczywiscie info z nieistniejacych adresow ;)
    kogo wtedy scigac?