    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest SPAM ?
    Date: Sat, 19 Apr 2003 21:42:40 +0200

    Użytkownik "PiK" <r...@a...com> napisał w
    wiadomości news:b7s8hf$nb6$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > > czy to bedzie potraktowane jako SPAM
    >
    > Tak

    br...
    dlaczego z gory zakladasz, ze kazdy kto otrzyma taka wiadomosc
    potraktuje to jako spam? ja dla przykladu, gdybym dostal
    polecenie jakiegos serwisu ww od znajomego, ktorego
    RZECZYWISCIE znam i bylo to jasno i wyraznie zaznaczone,
    potraktowalbym to tak samo jakbym dostal wiadomosc od niego samego.
    czy nie moge wyslac znajomemy e-maila z linkiem do jakiejs "fajnej" strony?
    wg. Ciebie moj znajomy powinien mnie pozwac?

    > Nie ma precedensu. Ale jesli ktos to zgłosi jako niezamowioną informację
    > handlową to do ciebie - jako do źrodła zgłoszą się odpowiednie "organa".

    chwila, dlaczego "źródła", skoro on pośredniczy? moim zdaniem
    osobą wysyłającą jest internauta, któremu udostępniono narzędzie.