    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest SPAM?
    Date: Sat, 9 Oct 2010 16:39:25 +0200

    W wiadomości news:i8pjvg$sb2$1@inews.gazeta.pl Kotlet z karkówki
    <m...@m...maill> pisze:

    > ale zapytanie nie moze zawierac tej oferty a ostatnio wlasnie w tak
    > bezczelny sposob wiele firm wysyla zapytania.
    Co dziwnego, że znaleźli sposób na obejście prawa?
    Prawo polskie jest w wielu obszarach ułomne, głupie, nie nadążające za
    życiem toteż niczym dziwnym są próby jego neutralizacji. Jakość prawa jest
    wszak odzwierciedleniem jakości jego twórców i wykonawców (reguła dotyczy -
    rzecz jasna - nie tylko Polski i nie tylko prawa).
    Zresztą - ten "spam" to nie jest jakaś poważna uciążliwość. Łatwo się
    pozbyć. Jak każdy normalny filtruję posty w HTML-u (taki format ma lwia
    część śmiecia), filtruję także po adresach, nadawcach, słowach kluczowych.
    Bywa, że i po IP. Nawet dziadostwa nie widzę. A te parę razy co jakiś czas
    wcisnąć Shift+Delete jeszcze mnie o zakwasy w palcach nie przyprawiło.
    Bardziej uciążliwe są reklamy wieszane na klamce, rzucane na wycieraczkę.
    Szczególnie, że jak wyjeżdżam, to muszę prosić znajomych lub sąsiadów aby te
    informacje dla włamywaczy wywalali. Jakoś nie udaje mi się dorwać na gorącym
    uczynku takiego gnoja-roznosiciela i kazać mu na klęczkach zębami zbierać,a
    potem z kopem pogonić.
    Albo te euroskrzynki. Ciągłe przeglądanie badziewia, żeby czegoś ważnego ze
    śmieciem nie wyrzucić.
    Nawet pytałem kiedyś rozwścieczony, czy coś jest bezprawnego jak tę klapkę
    zablokuję i niech się nadawcy martwią.
    A reklamę telewizyjną i radiową, przydrożną, nadrukowaną na produktach to ja
    może zamawiałem? ;)
    Zobacz sobie co reklamujesz za friko na podkładce pod tablicę rejestracyjną?
    Się rozpisałem...

    --
    Jotte