    From: choczsz <z...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy tak można?
    Date: Thu, 1 Jul 2010 05:48:51 -0700 (PDT)

    On 1 Lip, 14:39, "darek638" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Jest sobie małe stoisko w pasażu marketu. Jakieś tam pirdółki zegarki (najdroższy
    jaki widziałem był za ok. 100zł) i inne świecidełka. I na gablocie napis: prosimy o
    przemyślane zakupy bo zwrotów nie przyjmujemy (nie dosłownie ale w tym sensie). I
    teraz najważniejsze. Jako podstawa widnieje czarno na białym: USTAWA z dnia 27 lipca
    2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z
    późniejszymi zmianami.

    > Zajrzałem do tej ustawy (wprawdzie pobieżnie) ale nic mi się w oczy nie rzuciło co
    by to potwierdzało. Przeoczyłem coś czy też sprzedawca nie wie na co się powołuje.

    > Pozdrawiam Darek.

    Nie wiem na co i po co powoluje sie ten sprzedawca, ale na nic nie
    musi sie powolywac.
    Poza szczegolnymi przypadkami, ktore tego sprzedawcy swiecidelek nie
    dotycza, nie ma obowiazku przyjmowania zwrotow pelnowartosciowych
    towarow.