    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy tak moze karac Pracodawca ???
    Date: Tue, 23 Mar 2004 15:01:04 +0100

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:c3pfco$dt1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Odpowiedź dobra dla loosera o mentalności niewolnika i tchórza.
    > Trzeba walczyć o swoje - niekoniecznie od razu pozywając pracodawcę, ale
    > racjonalnie argumentując swoje prawa. Z doświadczenia wiem, że w ten
    sposób
    > można wiele uzyskać, ale kolega szerszen woli zakopać głowę w piasek.

    wez pod uwage ze to nie ty bedziesz to robil, i to nie ty ewentualnie
    wylecisz z pracy, i to nie ty ewentualnie bedziesz w swojej okolicy mial
    wilczy bilet,
    latwo sie mowi jak sie mieszka w duzym miescie, albo jak sie ma nietypowa
    prace, a sadze ze jak ktos zasowa w soboty i niedziele i nie dostaje za to
    zlamanego grosza, tylko godziny do odbioru, to jego stanowisko nie jest
    zbytnio stworzone do jakichkolwiek negocjacji, jesli dodatkowo mieszka i
    pracuje w malej miejscowosci, to smrod takiego co walczy o swoje prawa i
    moze byc przyczyna problemow, moze sie niesc za nim i spowodowac ze juz w
    swojej okolicy zatrudnienia nie znajdzie

    prawo prawem a rzeczywistosc swoja droga

    > Jeśli sam siebie uważasz za osobę zbędną dla pracodawcy, to i on będzie
    > cię za taką miał, ale jeśli zrozumiesz, że po coś jednak pracujesz, i
    > pracodawca nie od razu znajdzie kogoś na twoje miejsce, to ceń siebie, i
    każ
    > się cenić innym.

    demagogia, kasjerka w geancie, tez sie uwaza za osobe cenna, tymczasem dla
    pracodawcy nic nie znaczy bo na jej miejsce ma 5 innych

    > W większości przypadków ( po spokojnej rozmowie i namyśle ) pracodawca
    > dojdzie do wniosku, że lepiej jest dać ci te parę godzin, niż wdrażać od
    > podstaw kogoś zatrudnionego na twe miejsce.

    moze tak moze nie, moze da godziny, a moze wypowiedzenie, nie masz pewnosci,
    bo masz za malo danych