  • Data: 2006-06-30 19:09:36
    Temat: Re: Czy swiadectwo pracy jest wypowiedzeniem ?
    Od: KaMil <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Nie wiem, czy niepoinformowanie o zwolnieniu jest zgodne z prawem.
    Skoro zawarcxie umowy o pracy winno byc na piśmie to i jej rozwiązanie
    też.

    >Ale zaraz, piszesz, że tego samego dnia pracodawca wysłał także.
    Pracodawca (swiadectwo) i on (prosba o porozumienie stron) wysłali
    równocześnie tego samego dnia. Pracownik swiadectwo otrzymał pocztą na
    drugi dzien i go (list) odebrał. Pracodawca listu na razie nie odbiera
    (brak potwierdzenia).

    > Kto więc był pierwszy? Nie tłumacz mi kto był, tylko
    >udowodnij sądowi.
    Równoczesnie, tego samego dnia - sa przeciez dowody nadania listow.
    --
    KaMil