    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy swiadectwo pracy jest wypowiedzeniem ?
    Date: Fri, 30 Jun 2006 12:48:34 +0200

    KaMil napisał(a) :

    > Brak, w tym sek. Nie ma ze rozwiazano, nie ma kiedy i nie ma za co.
    > Jedyna informacja o rozwiazaniu to zapis w swiadectwie.

    Niezależnie od tego, czy było wypowiedzenie lepiej jednak złożyć
    pozew.

    > Ale jak to wszystko traktowac jest pracowniekiem czy nie jest?
    > Wniosek w oparciu o zapis w swiadectwie?

    Nie wiem. Trudny orzech do zgryzienia. Nie wiem, czy
    niepoinformowanie o zwolnieniu jest zgodne z prawem.

    > Zgadza sie, ale:
    > - do tego czasu wszystko płacił 'do reki' czyli brak daty

    No to problem. Pewnie też nie podpisywał odbioru.

    > - ZTCW pracodawca nie ma dokumentu potwierdzajacego, ze cokolwiek
    > zaplacil (za kwiecie i maj nie bylo na pismie)

    To żądać zapłaty ;-)

    > - zlozyl wniosek juz o rozwiazanie za porozumieniem stron

    Ale zaraz, piszesz, że tego samego dnia pracodawca wysłał także.
    Dnia w którym pracodawca otrzymał wypowiedzenie, czy dnia w
    którym pracownik je wysłał? Bo to drugie komplikuje sprawę. ta
    sama data. Kto więc był pierwszy? Nie tłumacz mi kto był, tylko
    udowodnij sądowi.

    > - w tym wniosku zazadal wyplaty tylko za czerwiec (tym samym
    > potwierdzil, ze poprzednie pensje dostal)

    Raczej niekoniecznie.

    > Brak dostatecznych dowodów.

    No to rzeczywiście problem.
    Szczególnie jeśli pensja była do ręki i bez podpisanej daty.

    > Tylko ze pan radca jest niedostepny i trzaba jechac do Olsztyna (70
    > km), bez pewnosci, ze uda sie z nim porozmawiac.

    Może próbuj telefonicznie. Niekoniecznie w Olsztynie. Znajdź w
    książce telefonicznej w innych miastach i tam dzwoń. Nikt się nie
    będzie pytał o miasto:-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.