  • Data: 2002-10-18 14:44:53
    Temat: Re: Czy sprzedawca moze odmowic sprzedazy towaru...?
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0210140039030.26617-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > A secundo - to IMHO wydałeś sobie doskonałą opinię co do
    > swojej wiarygodności i tego co masz do powiedzenia.

    Amen.

    Depi.

    PS. No a wniosek jest jaki? Wg. mnie nie ma prawnego obowiązku zawarcia
    umowy, ale wciąż mam nadzieję, że znajdzie się ktos o przeciwnym zdaniu i
    jakichs _argumentach_ prawnych_, a nie jedynie buzi pełnej inwektyw. Nie
    trzeba przecież nigdzie pisać, że działka jest 'nie na sprzedaż', toz to
    istny absurd. Mnie akurat bardziej interesuje status restauracji czy
    dyskoteki.