    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Date: Tue, 11 Dec 2007 17:03:05 +0100

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1kbamumeicqxe$.1mo094uht5ajo$.dlg@40tude.net...

    > http://www.konsument.net4.pl/kw.htm
    >
    > art 135

    Art. 135.
    Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
    lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar
    przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia
    sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny.

    to nie podlega dyskusji, bo mimo wszystko wydaje mi się, że nikt "bez
    uzasadnionej przyczyny" nie odmawia takiej sprzedaży i przede wszystkim nie
    ma dokładnie określonych możliwych przyczyn.. Tak więc można tu trochę
    pobawić się w interpretację - tak jak to czynią choćby selekcjonerzy w
    nocnych klubach lub bardziej rozsądnie;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.