  • Data: 2007-12-10 20:28:19
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "Agata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:47a2.00000124.475d9e7e@newsgate.onet.pl...
    > Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu klienta jesli jest juz po
    > godzinach otwarcia, ale w sklepie sa jeszcze kupujacy? Jesli nie ma
    > takiego
    > prawa, to na jakiej podstawie?
    > adam

    Nie wiem, dla mnie oczywiste jest ze jezeli sklep jest otwart od 10 do 18,
    to po 18 nikt juz do niego nie ma prawa wejsc. Co innego tyczy sie klientow
    ktorzy sa w srodku. Przyszli oni przed czasem zamkniecia sklepu wiec maja
    prawo byc obsluzeni. To juz kwestia kultury i jakies wyrozumialosci zeby nie
    pchac sie do sklepu na ostatnia minute bo przeciez inni ludzie tez chca
    wrocic po pracy do domu, do rodzin. Nikt im nie placi za czas po godzinach
    np. w jakis butikach. Watpie.

    Pozdrawiam.