  • Data: 2004-03-13 16:42:20
    Temat: Re: Czy spoldzielnia ma sluchac spoldzielcow?
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c2vcva$18ju$1@mamut.aster.pl>, Snoopy wrote:

    > Trzeba odpowiednio "masmarowac" i bedzie z dnia na dzien internet :) Z tego
    > co slyszalem, to jest jedynie widzimisie spoldzielni...

    Wiesz, może niezbyt ściśle sformułowałem pytanie - więc zadam pytanie
    dodatkowe: czy można przeprowadzić taką rzecz bez dawania komukolwiek
    jakichkolwiek łapówek, w oparciu o jakieś obowiązujące przepisy - i
    konkretnie, jakie to przepisy?

    Są chętni na Internet, jest firma chętna do wykonania instalacji i
    świadczenia usług - i bezosobowy byt pn. Spółdzielnia, sypiący piasek
    w tryby
    --
    Marek