  • Data: 2004-03-13 17:17:33
    Temat: Re: Czy spoldzielnia ma sluchac spoldzielcow?
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1...@4...net>, Kyniu wrote:

    > [..] ale najwazniejszy w tym momencie i rozstrzygajacy bedzie
    > statut spoldzielni. Zatem statut w garsc i czytamy jakie sa organa
    > spoldzielni i jak spoldzielcy moga wywierac presje na zarzad ktory
    > reprezentowac ma interesy wslasnie spoldzielcow, bo przez nich i dla nich
    > zostal wybrany, a nie przez jakas niewidzialna reke. Teraz juz tylko trzeba
    > delikatnie uswiadomic prezesowi ze kreci sobie stryczek i po problemie ;-)

    Hmmm... miałem nadzieję, że jednak istnieją jakieś "przepisy wyższego
    rzędu". No, oczywiście w ten statut trzeba będzie zajrzeć, tylko zwykle
    w tych statutach jest mowa o jakichś "walnych zebraniach", które mogą
    powoływać/odwoływać prezesów i zarządy - a tu sprawa dotyczy jednego
    budynku, położonego akurat tak bardziej peryferyjnie. A więc interesuje
    tylko mieszkańców tego budynku - reszcie członków spółdzielni jest raczej
    obojętna
    --
    Marek