  • 1. Data: 2019-01-28 16:49:16
    Temat: Czy spalenie kukły "żydowskiego ignoranta" będzie w RP3 tak bezkarne jak spalenie kukły "polskiego ignoranta"?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/opinie/rafal-betlejewski-
    tesknie-za-toba-zydzie-dzis/bw86pyz
    <cytat> Kiedy 10 lat temu malowałem swoje napisy, robiłem to z nadzieją,
    że ta tęsknota może w nas Polakach zaistnieć. Kiedy w 2011 r. spaliłem w
    stodole "polskiego ignoranta", miałem nadzieję, że wychodzimy z pomroków
    rasistowskich urojeń i idziemy w kierunku ozdrowienia. </cytat>

    Bardzo proszę o niezwykle staranne rozróżnianie teorii i praktyki.

    AFAIR Wysoki Sąd nie raczył dać wiary że według oskarżonego kukła Sorosa
    nie była kukłą "Żyda". Według tej logiki kukła "polskiego ignoranta"
    powinna być uznana za kukłę Polaka.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-01-28 17:17:38
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.01.2019 o 16:49, A. Filip pisze:
    > AFAIR Wysoki Sąd nie raczył dać wiary że według oskarżonego kukła Sorosa
    > nie była kukłą "Żyda".
    Jaki tam z Sorosa Żyd? Toż to Węgier.
    Jacek

  • 3. Data: 2019-01-29 03:43:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jaki tam z Sorosa Żyd? Toż to Węgier.

    i Zyd.

    Patrzac na przedwojenne standardy codzienne - trudno powiedziec -
    bardziej Wegier czy Zyd.
    No ale przed wojna to on tam nieduzo czasu mial.

    J.

  • 4. Data: 2019-01-29 12:10:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Jan 2019 16:49:16 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > AFAIR Wysoki Sąd nie raczył dać wiary że według oskarżonego kukła Sorosa
    > nie była kukłą "Żyda". Według tej logiki kukła "polskiego ignoranta"
    > powinna być uznana za kukłę Polaka.

    Zwróć się do Duda Pomocy; oni tam pomagają wszystkim nieszczęśliwym i
    zagubionym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-01-29 13:19:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jan 2019 12:10:09 +0100, Olin napisał(a):

    > Zwróć się do Duda Pomocy; oni tam pomagają wszystkim nieszczęśliwym i
    > zagubionym.

    Olin, daj spokój, proszę. Troll się żywi nawet okruchem jaki mu
    sypniesz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-01-29 15:34:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Jan 2019 13:19:20 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Olin, daj spokój, proszę. Troll się żywi nawet okruchem jaki mu
    > sypniesz.

    Nie umiem Ci odmówić.
    Po prostu zrobiło mi się go żal, bo najwyraźniej miał nieszczęśliwe
    dzieciństwo, a i teraz nie jest lepiej, dlatego odreagowuje wszystkie
    niepowodzenia i nieudane życie, dziarsko maszerując z kolegami i publikując
    te swoje jeremiady po całym internecie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-01-29 16:37:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.01.2019 o 15:34, Olin pisze:

> [...]
    > dzieciństwo, a i teraz nie jest lepiej, dlatego odreagowuje wszystkie
    > niepowodzenia i nieudane życie, dziarsko maszerując z kolegami i publikując

    każden olin sądzi po sobie:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :