  • Data: 2023-03-17 15:59:33
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Mar 2023 12:47:38 +0100, Akarm wrote:

    > A motorniczy ma granatowe spodnie.
    > Tyle samo wspólnego ma to stwierdzenie z przejazdewm samochodu przez
    > torowisko.
    > Jeśli jest miejsce, to jadę, Jeśli za torami miejsca nie ma, to mam się
    > zatrzymać przed torami, a ta linia oznacza, że zatrzymując się przed nią
    > nie zablokuję tramwajom przejazdu.

    Bardzo logiczny wniosek, i pewnie prawdziwy,
    ale teraz zacytuj odpowiednie przepisy, z których to wynika :-)

    > I kierowcy nie interesuje, czy jest jakaś sygnalizacja dla tramwajów.
    > Kierowcę interesuje jezdnia i oznakowanie przeznaczone dla niego.

    No i kierowca bedzie stał, i tramwaj będzie stał, bo ma swoje
    "czerwone" :-)

    No ale jak obaj będą stali, to bezpiecznie będzie :-)

    No dobra - i tak nie ma możliwosci podejrzenia tego swiatła dla
    tramwajów, to pozostaje robic jak napisałeś.

    Ale ... co to jest to, co opisują przepisy ? :-)

    J.