eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sądy stosują odmienny kalendarz niż reszta kraju? - jak napisac odwołanie? › Re: Czy sądy stosują odmienny kalendarz niż reszta kraju? - jak napisac odwołanie?
    From: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sądy stosują odmienny kalendarz niż reszta kraju? - jak napisac
    odwołanie?
    Date: Sat, 26 Jun 2004 12:53:01 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@80.48.60.10

    Użytkownik "handlar" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cbjhrd$3mf$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam do grupowiczów pytanie, ale zanim je zadam kilka słów wprowadzenia:
    >
    > dnia 25.06.2004 otrzyamałem z Sądu Rejonowego X pisemko o treści:
    > Sąd Rejonowy X informuje, że pismu (mojemu) z dnia 21 czerwca 2004r, nie
    > moze nadać biegu, poniweaż postanowienie Sądu rejonowego X (tego samego
    > który wystawia cytowane pisemko) z dnia 9.06.2004 r., jest prawomocne i
    nie
    > podlega zaskarżeniu.
    >
    > Teraz pytanie w jaki sposób mogę zaskarzac powyzszą błędna i wydaną z
> [...]
    To wszystko co tu napisałeś kupy się nie trzyma.
    Zwłaszcza totalnie idiotyczne jest to pouczenie, które rzekomo otrzymałeś od
    Sądu Rejonowego "... Od powyższego postanowienia przysługuje odwołanie w
    terminie 7 dni od daty doręczenia do sądu Okręgowego poprzez sąd Rejonowy".
    Nie ma takiej możliwości by termin do wniesienia odwołania (mógłbyś
    sprecyzować czy chodzi o zażalenie, czy też o coś innego) biegł od daty
    wskazanej w tym pouczeniu. Więc nie wierze, ze takie pouczenie otrzymałeś od
    sądu. Pewnie źle zrozumiałeś.
    Po przekroczeniu terminu na złożenie środka odwoławczego powinnaś otrzymać
    nie pismo informujące, lecz postanowienie o odrzuceniu zażalenia (apelacji).
    Więc tutaj tez mi się coś nie zgadza w Twoim poście.
    Na marginesie: termin sądowy biegnie również w dni wolne i świata, oraz w
    dni robocze w które sąd nie pracuje. Przedłuża się tylko o ile ostatni dzień
    terminu jest dniem wolnym USTAWOWO o pracy.

    --
    JOHNSON :)