  • 1. Data: 2006-03-24 15:30:22
    Temat: Czy sąd tak może?
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    jestem oskarżony o przestępstwo z art. 202 par 4a. Prokuratorka uparła się,
    a sąd chyba się przychyli do zasądzenia przepadku komputera. Tymczasem par 5
    mówi, że sąd może orzec przepadek przedmiotów, które służyły do popełnienia
    przestępstw określonych w par 1-4. A ja tych przestępstw nie popełniłem. I
    kto ma rację?

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2006-03-24 15:41:11
    Temat: Re: Czy sąd tak może?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > służyły do popełnienia przestępstw określonych w par 1-4. A ja tych
    > przestępstw nie popełniłem. I kto ma rację?

    z tego co pamietam pisales ze posiadales fotografie naktorych ewidentnie
    bylo widac ze sa to bardzo mlode osoby, to jak wkoncu bylo?
    Mieszasz

  • 3. Data: 2006-03-24 18:45:05
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > z tego co pamietam pisales ze posiadales fotografie naktorych ewidentnie
    > bylo widac ze sa to bardzo mlode osoby, to jak wkoncu bylo?

    trzeba czytać ze zrozumieniem.
    Dobra, mam cię już dość, wylatujesz. Teraz pisz na Berdyczów.

    Jacek

  • 4. Data: 2006-03-24 23:44:34
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Jacek napisał(a):

    > trzeba czytać ze zrozumieniem.
    > Dobra, mam cię już dość, wylatujesz. Teraz pisz na Berdyczów.
    >

    > Jacek

    hehe, a czego tu można nie rozumieć ?

    KK
    Art 202 § 4a. (65) Kto sprowadza, przechowuje lub posiada treści
    pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15,

  • 5. Data: 2006-03-25 10:59:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    sg napisał(a):

    > hehe, a czego tu można nie rozumieć ?

    przy rozdwojeniu jazni tak bywa,

    "sęk w tym, że jedna modelka napewno nie miała jeszcze 15 lat. To widać,ale
    nie jest to żadne porno, to znaczy nie było tam żadnego bzyku. Ot, po prostu
    stała sobie na golasa i tyle.
    Mi się wydaje, że sprawa rozejdzie się po kościach. U prokuratora byłem
    raptem parę minut, dotałem dozór policyjny bez ustalonych terminów.
    Przedstawiłem dokładnie sprawę znajomemu prokuratorowi i powiedział mi, że
    mogę spać spokojnie.

    Jacek "

    :-)

    P.

  • 6. Data: 2006-03-25 14:42:42
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > służyły do popełnienia przestępstw określonych w par 1-4. A ja tych
    > przestępstw nie popełniłem. I kto ma rację?

    Niech sie upra zeby zabrac Ci karte sieciowa z komputera i ewentualnie,
    ostatecznie, dysk twardy. Na karcie sieciowej i dysku twardym powinno sie
    skonczyc, bo ich zabranie wyczerpuje "przepadek" przedmiotow, uzywanych w
    celu popelnienia przestepstwa. Dodatkowo, juz zabranie samej karty sieciowej
    spowoduje, ze zostanie wypelniony przepadek mienia, przy pomocy ktorego
    mozna bylo popelnic to przestepstwo (cel "przepadku mienia" zostanie
    osiagniety). Inne przedmioty, wchodzace w sklad komputera, sluzyly
    bynajmniej nie do popelniania przestepstwa, a jedynie do poprawnego
    funkcjonowania przedmiotow, ktore do popelniania przestepstwa sluzyly.

    Mozna mi zarzucic rozdzielanie noza na trzonek, ostrze i srubki... ale
    przeciez Policja wielokroc dokonuje zatrzyman tylko nosnikow danych. Tak
    wiec moze powinien znalezc sie jakis przepis lub zarzadzenie ministra (byc
    moze bedzie trzeba wystapic o wykladnie) na temat rozparcelowywania
    komputera w celu dotarcia do przedmiotow, ktore byly uzywane w celu
    popelniania przestepstwa.

    Pozdrawiam,

    Tiger