  • 31. Data: 2006-01-28 15:33:35
    Temat: Re: Czy prostytucja jest nielegalna?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Już na rakowieckiej ;)))))
    > albo we wronkach

    w Urugwaju :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com

  • 32. Data: 2006-01-28 15:52:57
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    blad wrote:
    > a jesli ktos prowadzi sam taka dzialalnosc i zechce ja opodatkowac
    > to fiskus nie wezmie od niego pieniedzy, zeby nie czerpac korzysci?

    Fiskus nie jest osobą fizyczną, więc z kk nie odpowie. Co najwyżej jakiś
    urzędnik, którego pensja pochodzi z podatków prostytutki, ale tego też
    sobie nie wyobrażam w praktyce.

    IMO gdyby ktoś faktycznie zarejestrował DG jako prostytutka to nie byłoby
    podstaw, żeby nie odprowadzać od tego podatków. Tylko chyba nikt jeszcze
    tego w Polsce nie zrobił.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 33. Data: 2006-01-28 15:57:15
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    wtedy sie dobiora do dopy osobie ktora "dala" te 5 tys zł skad miala itd
    itp ;) potem dojada tamta osobe jak sobie kupi telewizor czy auto hehe

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 34. Data: 2006-01-28 16:13:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    kam napisał(a):
    > kto może popełnić przestępstwo?

    Np. inspektor skarbowy, który nałoży na daną osobę obowiązek zapłacenia
    podatku za taką usługę :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2006-01-28 16:39:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    [..]
    > wiec pytam Ciebie , jak placic od tego procederu podatek, zus itp?

    Nie płacisz od tego żadnych podatkow. W majestacie prawa (podatkowego)
    śmiejesz się z płacących podatki dochodowe.

    Niektórzy - swego czasu - tak tłumaczyli posiadane przez siebie majątki,
    czyli jako pochodzące z prostytucji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 36. Data: 2006-01-28 16:41:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik m...@s...op.pl napisał:
    [..]
    > czegoś-tam, bez ogródek mówili że puszczają się stojąc na ulicy... i
    > fiskus wówczas nie mógł zrobić nic. To były lata 1990-2000, teraz jak
    > jest, nie wiem...

    Teraz jest gorzej. Urzędasy się wycwaniły, nie uznają tłumaczeń, gość
    musi odwyływać się do sądu, a ten mu nakazuje udowodnić uprawianie
    prostytucji i na tym się kilku już przejechało.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 37. Data: 2006-01-29 11:10:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    m...@s...op.pl [###m...@s...op.pl.###] napisał:

    Jest tak samo.

  • 38. Data: 2006-01-30 21:36:01
    Od: "Jarek" <b...@m...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > O fantazji inspektorow UKS/US w tej kwestii byl 3 tygodnie temu
    > fajny artykul w Gazecie.

    Możesz podać dokładną datę?

    Pozdrawiam, Jarek

  • 39. Data: 2006-01-31 10:32:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jarek napisał(a):
    > Możesz podać dokładną datę?

    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,67727,3084722.h
    tml
    http://serwisy.gazeta.pl/metroon/1,0,3084736.html

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 40. Data: 2006-02-03 23:34:16
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    myślałam że prawo UE przewiduje taki zawód:>