  • Data: 2004-03-20 17:02:17
    Temat: Re: Czy prawo ogranicza wiek podjęcia studiów?
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Nerfin <n...@g...pl> napisał:
    > Jak w temacie, czyli czy istnieje jakieś uregulowanie prawne odnośnie wieku
    > podjęcia studiów dziennych oraz innych typów? Od znajomego dowiedziałem się,
    > że górna granica dla studiów dziennych to wiek 26 lat.

    A znajomemu nie pomyliło się przypadkiem z wiekiem studentów uprawniającym
    do różnych ulg (np. ulgowych przejazdów koleją, renty rodzinnej itp.)?
    Ja osobiście nie spotkałem się z czymś takim, żeby uczelnia ograniczała
    dostęp osobom powyżej określonego wieku i raczej by mnie taka praktyka
    zdziwiła.

    Pozdrawiam,
    Gerard