  • Data: 2004-12-12 15:13:49
    Temat: Re: Czy prawo jest zdroworozsądkowe?
    Od: "js" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    news:cphgum$5pj$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > A.D. sob 11. grudnia 2004 19:54 js nie bacząc na śmiech i drwinę, bez lęku
    > własne życie, oznajmił/a:

    > Poczytaj sobie co sie stało z wpływami do budżetu, po obniżeniu podatku od
    > osób prawnych i akcyzy.
    >
    > Chyba, że masz coś wspólnego z MinFinem - to wtedy nie czytaj bo oni i tak
    > tego nie rozumieją.

    VAT to zupelnie inna bajka, po obnizeniu tegoz nie ma szans by konsumpcja
    podskoczyla nagle o kilkaset procent.
    Poza tym w jaki sposob powyzsza wypowiedz ma sie do mojej?
    Ja odpowiadalem na propozycje obnizenia PITu i Vatu do 10% oraz zastapieniu
    tych wplywow oplatami sadowymi oraz skarbowymi.

    --
    http://42.pl/url/9IP
    Cos nowego z okazji swieta proletaryjatu