eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy pracownik powinien zareagować na przestępstwo pracodawcy ? › Re: Czy pracownik powinien zareagować na przestępstwo pracodawcy ?
    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy pracownik powinien zareagować na przestępstwo pracodawcy ?
    Date: 10 Jun 2005 20:10:31 +0200

    > "Tomek" <k...@o...pl> niebacznie popelnil

    > Zapewne osobą obawiającą się, że gdy ktoś jednak kiedyś za tę rękę
    > chwyci to i pytacza zacznie odpytywać co mu wiadomo w tej sprawie
    > - i ew. odpowiedzialność się inicjator pyta.
    > Wiedział - a nie powiedział.
    >
    > --
    > pozdro
    > poreba
    Same proste odpowiedzi; nie wiem, nie widziałem, nic mi o tym nie wiadomo. Chyba
    że ktos ma gębę od ucha do ucha i już o wszystkim dookoła naklepał.
    Przesłuchujący maja opracowane metody wyciągania informacji. Odkąd zniesiono
    tortury zdobycie informacji zależy tylko od przesłuchiwanego. Podaj proszę jakąś
    metodę wyciągnięcia informacji jak druga strona nie chce jej udzielić. Doba na
    dołku. Da się przeżyć. Pytanie skąd wiedział. Przyśniło mu się czy podsłuchał,
    albo przeglądał papiery do których nie miał prawa się zbliżać. Tomek