  • 11. Data: 2012-01-30 18:36:52
    Temat: Re: Czy pracownik może pracować na korytarzu?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4f264bf0$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...

    > więc jak napisałem, prawie się zgadzam, ale to prawie nie jest tylko
    > zapewnienie odpowiedniego oświetlenia i wentylacji. To nie jest
    > wystarczające.

    Jak więc wyobrażasz sobie pracę w fabryce?
    Chyba, że klapy dymowe (z matowego szkła) dostarczają oświetlenie dzienne i
    to już się liczy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 12. Data: 2012-01-31 07:58:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-30 19:36, Leszek Kowalski pisze:
> [...]
    >
    > Jak więc wyobrażasz sobie pracę w fabryce?
    > Chyba, że klapy dymowe (z matowego szkła) dostarczają oświetlenie dzienne i

    Przeczytałeś uważnie? Nie napisałem, że jest to niemożliwe, tylko wymaga
    czegoś więcej niż tylko - oświetlenia i wentylacji.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2012-01-31 10:46:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 28 Sty, 09:03, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:
    > No, bez przesady kolego, a co powiesz o wszystkich pracujących w
    > "recepcjach"?
    >
    > Mam na myśli:
    >
    > http://www.elzap.krakow.pl/pl/lady_recepcyjne

    No tak, ale tam masz swoją przestrzeń, miejsce na klamoty jakoweś i
    nogi, poza tym takie recepcje są jakoś sensownie wkomponowane we
    wnętrze i stanowią namiastkę pomieszczenia. A tutaj jest tak że masz
    do dyspozycji krzesełko i zwykłe proste biurko szkolne, postawione
    obok ściany tuż przy schodach. Przestrzeni własnej masz 0,7 m2, a
    ludzie wchodzący i schodzący muszą uważać żeby cię nie potrącić. Coś
    jakby stanowisko "dyżurnych" w szkole, jak dla młodego i na krótko to
    ok, ale pracować tak codziennie po 8h to ja dziękuję :>

    L.