  • 1. Data: 2005-12-19 19:46:30
    Temat: Czy pracodawca przed poborem do wojska ma prawo wy
    Od: Bolek<m...@o...pl>

    dnia 24-11-2005 dostałem wezwanie do WKU po odbiór karty powołania na 04-01-
    2005. Dzisiaj tj.19-12-2005 pozakończonej pracy zostałem wezwany przez
    kierownika,który wręczył mi wypowiedzenie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-19 20:13:01
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 gru o godzinie 20:46, na pl.soc.prawo, Bolek napisał(a):

    > dnia 24-11-2005 dostałem wezwanie do WKU po odbiór karty powołania na 04-01-
    > 2005.

    MSPANC
    Powrót do przeszłości? ;)

    > Dzisiaj tj.19-12-2005 pozakończonej pracy zostałem wezwany przez
    > kierownika,który wręczył mi wypowiedzenie

    Eee. wręczenie to jeszcze pikuś - jaki okres wypowiedzenia?
    Poczytaj KP - dowiesz sie jak biegnie i od kiedy okres wypowiedzenia ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2005-12-19 20:14:27
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 gru o godzinie 20:46, na pl.soc.prawo, Bolek napisał(a):

    > dnia 24-11-2005 dostałem wezwanie do WKU po odbiór karty powołania na 04-01-
    > 2005.

    MSPANC
    Powrót do przeszłości? ;)

    > Dzisiaj tj.19-12-2005 pozakończonej pracy zostałem wezwany przez
    > kierownika,który wręczył mi wypowiedzenie

    Eee. wręczenie to jeszcze pikuś - jaki okres wypowiedzenia?
    Poczytaj KP - dowiesz sie jak biegnie i od kiedy liczony jest okres
    wypowiedzenia ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423