  • Data: 2006-02-06 12:56:58
    Temat: Re: Czy powalę Niemców na kolana?
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:225a.0000015e.43e51364@newsgate.onet.pl...
    > Jarosław
    > Niedźwiecki
    > Świdnica, 07. November 2005

    A wiesz, że to polska grupa ? Chyba najwymowniejszy jest brak odpowiedzi na
    twoje pytanie.
    Pewnie uważasz, ża jak znasz niemiecki to wszyscy powinni go znac a ci co
    nie znają to głupki ?
    Jest taki trend w Polsce od kilku lat, że sprzątaczka powinna znać
    conajmniej 2 języki. Jak mnie pracodawca pyta ile znam języków to ja się go
    zawsze pytam za ile jest gotów zapłacić bo w Polsce sa wysokie wymagania a
    niestety za moje lata nauki i pracy nikt jakoś dodatkowo nie chce płacić.
    Więc jak chcesz uzyskać odpowidź (w co wątpię) to napisz po polsku albo
    zapłać prawnikowi, który zna niemiecki.

    PZDR
    Mroczny Daro