eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-) › Re: Czy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-)
  • Data: 2024-01-11 22:28:41
    Temat: Re: Czy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2024 o 18:17, J.F pisze:

    > Co może wczoraj byłoby jakimś pomysłem, ale dzis sie przewodniczący
    > KKW wypowiedział, ze bedzie wtedy mniej posłów w Sejmie.

    No ale jak inaczej miałoby to zostać rozwiązane? Mają siła doprowadzić i
    przykuć? Powodów braku obecności Posła muzę być wiele. Choroba.
    Przypadek losowy. Wyjazd. Po prostu zmniejszają przewagę PiS i tyle.

    > Ale czy to takie prawo, czy tylko opinia? :-)

    Po prostu życie. ie zdziwił bym się, by któraś kolejna osoba przyjęła
    mandat i przepisała się do PO, czy gdzieś tam.
    --
    (~) Robert Tomasik