eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-) › Re: Czy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-)
  • Data: 2024-01-09 18:04:26
    Temat: Re: Czy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-)
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-01-09 o 16:43, J.F pisze:

    > Ciekawi mnie jeszcze jedno - jakby tak prezydent ich ułaskawił
    > ponownie, powiedzmy tego 11.01, i nawet ogłosił to na X,
    > to Policja na widok dokumentu powinna odstąpić, czy powinna miec
    > uzasadnione wątpliwości czy to prawdziwy dokument, i dostarczyc ich
    > przed sąd do dalszej decyzji.
    >
    > No nie, pieczątka Prezydenta (Kancelarii?), to chyba ma jeszcze swoją
    > moc ...

    Dysponentami policjantów na ul. Krakowskie Przedmieście jest dyżurny
    Komendy Rejonowej Warszawa I, ewentualnie stanowisko kierowania Komendy
    Stołecznej ?).
    Nie wiem, czy Kancelaria Prezydenta bezpośrednio koresponduje
    (elektronicznie oczywiście) z KSP, czy za pośrednictwem MinisterstwaSW.

    Jakąś gorąca linię ma także z Policją SOP, więc może (???) na szybko tą
    drogą odwołuje się polecenie zatrzymania przez patrol dużurujący pod
    adresem, a papiery przepłyną potem na spokojnie.

    PS.
    o 12:54 Marszałek Hołownia powiedział na konferencji, że sprawdzał w
    Krajowym Rejestrze Karnym że Panowie K&W są karani.