  • 1. Data: 2005-09-27 17:39:36
    Temat: Czy policja przyjedzie?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Problem taki, mam z moja dziewczyna jechac odebrac od znajomego jej
    pieniadze, ktora mu kiedys pozyczyla,problem taki ze kiedys byly grozby ze
    strony oddajacego itp......teraz nagle okazuje sie ze ma ale chce zeby ona
    przyjechala do niego aprzedtem dala znac ze jedzie, dziewczyna podejrzewa ze
    moze jej cos grozic.
    Oczywiscie pojade z nia ale jak by co to sam nie dam rady.
    Chcemy zrobyc tak ze dam znac mojemu znajomemu ze w takiej sprawie jedziemy
    , i ze jak sie nie odezwiemy za okreslony czas to on by zadzwonil na policje
    i powiedzial co i jak podajac nasze dane oczywiscie i adres gdzie jestesmy,
    i ze cos nam grozi.
    Czy policja zareaguje tak jak powinna to znaczy czy patrol zostanie wyslany
    pod adres?
    Jak myslicie?
    Pozdraiwam
    ps. pilne.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 2. Data: 2005-09-27 17:57:50
    Temat: Re: Czy policja przyjedzie?
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > i ze cos nam grozi.
    > Czy policja zareaguje tak jak powinna to znaczy czy patrol zostanie wyslany

    Wynajmijcie ochronę osobistą na ten czas

  • 3. Data: 2005-09-27 18:15:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@p...pl> napisal(a):
> [...]
    > i ze cos nam grozi.
    > Czy policja zareaguje tak jak powinna to znaczy czy patrol zostanie wyslany

    Niech wpłaci na konto... Jeśli nic nie kombinuje, to wpłaci. Jeśli nie
    będzie chciał, to tak jak ktoś poradził - wynajmijcie dwóch osiłków z
    jakiejś firmy ochroniarskiej. Na polską Policję bym nie liczył - smutna
    prawda jest taka, że wolą kasować za nadmierną prędkość na autostradzie
    lub szukać zagrażających społeczeństwu studentów popalających marychę na
    imprezie. Ewentualnie czasem pomyłkowo wywalą 34 strzały w jakiegoś
    nastolatka w ramach "prawdziwych działań operacyjnych". Taki kraj -
    mieszkasz tu i musisz mieć w sobie ten pierwiastek desperackiego
    heroizmu. :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-09-27 18:30:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Jak myslicie?

    Myślę, że ryzykujecie oboje.
    ja bym zamiast do niego poszedł po długopis do kiosku i naszkrobał parę
    słów do sądu.

  • 5. Data: 2005-09-27 18:48:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy policja zareaguje tak jak powinna to znaczy czy patrol zostanie wyslany
    > pod adres?

    Tak patrol z pewnoscia zostanie wyslany, z moich osobistych doswiadczen
    wynika, ze dojedzie na miejsce w ciągu 3 godzin.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-09-27 18:53:20
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-09-27 19:39 Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > moze jej cos grozic.
    > Oczywiscie pojade z nia ale jak by co to sam nie dam rady.

    W przypadku pieniędzy Twoja koleżanka może zażyczyć sobie, aby on
    przyjechał do niej (Art. 454 par. 1 KC):
    "Jeżeli miejsce spełnienia świadczenia nie jest oznaczone ani nie wynika
    z właściwości zobowiązania, świadczenie powinno być spełnione w miejscu,
    gdzie w chwili powstania zobowiązania dłużnik miał zamieszkanie lub
    siedzibę. Jednakże świadczenie pieniężne powinno być spełnione w miejscu
    zamieszkania lub w siedzibie wierzyciela w chwili spełnienia świadczenia".
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 7. Data: 2005-09-27 20:25:23
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Tu chodzi o bezpieczenstwo a nie o pieniadze, bo jako takich pieniedzy to
    prawnie niema, pozyczyla na gebe, pozyczyla 2000z; oddal juz 1500 no i teraz
    mial jeszcze 500, ale takie spotkanie nie standardowe na miescie wymyslil.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 8. Data: 2005-09-27 20:36:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > mial jeszcze 500, ale takie spotkanie nie standardowe na miescie wymyslil.

    To niech powie, ze nie ma czasu albo ze sie boi, i zeby przyszedl do
    niej do mieszkania oddać. Ludzie, czemu sobie robicie problemy?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2005-09-27 22:10:35
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Samotnik <dhc27n$riu$1@atlantis.news.tpi.pl> Tuesday 27 of September 2005
    20:15

    > prawda jest taka, że wolą kasować za nadmierną prędkość na autostradzie
    > lub szukać zagrażających społeczeństwu studentów popalają

    Różnie bywa. Czasem tak, a czasem reagują nawet w parę minut, zależy.

    --
    Rafał Maj

  • 10. Data: 2005-09-27 23:04:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    Na spotkanie przede wszystkim zabrał bym dyktafon. To w celu
    uniknięcia późniejszych pomówień o groźby. Na spotkanie powinna iść
    sama dziewczyna, a Ty z pewnej odległości z telefonem komórkowym w
    ręku to obserwować. Z dziewczyną umawiasz się, że upadek torebki
    (przykładowo) oznacza "alarm" i prośbę o wezwanie Policji.

    Ze znajomym umówić się na kontakt co 15 minut, ale w miarę możliwości
    w razie komplikacji to najlepiej Ty powinieneś dzwonić na Policję, a
    nie on. Nie od rzeczy będzie podjechać na miejsce spotkania wcześniej.
    Poobserwować okolicę i zadzwonić z komórki na 997 i przekazać swoje
    obawy Dyżurnemu. Wówczas w razie kłopotu nie będziesz musiał mu tego
    referować w nerwach motając zawile. Ale to zadziała na terenie
    względnie małych jednostek, gdzie jest jeden dyżurny. Bo w takiej
    Warszawie już nie zadziała.