eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy podstawą o przywrócenie do pracy może być nie przestrzeganie przez pracowadcę procedury przedłużenia umowy o pracę??? › Re: Czy podstawą o przywrócenie do pracy może być nie przestrz eganie przez pracowadcę proced ury przedłużenia umowy o pracę???
    From: " " <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy podstawą o przywrócenie do pracy może być nie przestrz eganie
    przez pracowadcę proced ury przedłużenia umowy o pracę???
    Date: Mon, 9 Feb 2004 14:10:46 +0000 (UTC)

    Jeżeli taka procedura została wszczęta w tym przypadku, to może ona zostać
    unieważniona. Według mnie jednak Sad Pracy nie jest tu właściwy, gdyż kp nie
    przewiduje roszczenia o uznanie decyzji administracyjnej za bezskuteczną
    (można jedynie uznać np. wypowiedzenie za bezskuteczne)Tutaj należałoby się
    najpierw odwołać do wyższej instancji. Nie wydaje mi się aby sąd pracy był
    tutaj właściwy, gdyż wygaśnięcie umowy o pracę nie może być bezkuteczne.