  • Data: 2008-12-23 14:42:16
    Temat: Re: Czy podajac link popelniam przestepstwo?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 15:35, Olgierd <n...@r...org> wrote:
    > Dnia Tue, 23 Dec 2008 06:21:26 -0800, BK napisa (a):

    > OK, wydawa o mi si , e dyskusja przesz a od szczeg u do og u ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    Nie no ogolnie przepis obowiazuje, jest jaki jest i jest mozliwe
    popelnienie przestepstwa z tego art. :) To nie ulega watpliwosci i nie
    da sie zadna wykladnia czy szkodliwoscia uznac, ze przepis ogolnie nie
    obowiazuje :)

    Mowa jest o konkretnym przypadku: czy cos grozi osobie X jesli
    udostepnia osobie Y swoje haslo do swojego serwera :) A tu akurat
    sprawa jest 101% jasna biorac pod uwage wykladnie czy szkodliwosc :)