    From: "Maciek eN" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy operator ma rację?
    Date: Mon, 8 Aug 2005 21:51:06 +0200

    Słuchaj,

    chodzi mi o to, żeby ktoś wyjaśnił mi sprawę od strony prawnej, bo ja
    prawnikiem nie jestem. Ty jak widzę, bardziej jesteś sędzią, bo wolisz mnie
    osądzać. Napisałem tego posta po to, żeby dowiedzieć się kto ma rację.
    Jeżeli ludzie, którzy się na tym znają (mam nadzieję, że są tacy na tym
    forum) uznają, że operator ma rację to na pewno zapłacę, tym bardziej, że
    jest to tak niska kwota.
    Poza tym chodzi mi nie tylko o tą sprawę, ale o jakieś wnioski na
    przyszłość, żebym wiedział jakie ja mam prawa i jakie prawa mają
    osoby/podmioty z którymi zawieram/rozwiązuję umowy. Osobiście podejrzewam,
    że może być tak, że operator nie ma racji, wysyła do mnie pisma z jakąś
    głupią argumentacją sądząc, że pewnie tak jak większość klientów,
    przestraszę się sądu czy komornika i zapłacę. Ale czy w takim wypadku nie
    byłaby to arogancja "większego" i czy nie należałoby takiej postawy potępić?
    Ty natomiast piszesz jedynie "korzystałeś to płać". Tyle to ja wiem bez
    pytania na forum. Także, jeżeli masz pojęcie o prawie to wyjaśnij mi całą
    sprawę, a jeżeli nie to po prostu nic nie pisz.

    Pozdrawiam,
    Maciek