    From: "Grzesiex" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nie naruszę prawa wysyłajac listowną prośbę ?
    Date: Tue, 23 Aug 2005 12:45:03 +0200

    > Trochę jestem zgorzkniały jak to piszę, bo przeżyłem podobną sytuację, gdy
    > moja była żona, którą zawsze utrzymywałem nie potrafiła, mimo dwóch
    > fakultetów wziąć się do pracy tylko szukała sposobów by wyciągnąć ode mnie
    > jak najwięcej kasy. Cieszę się, że czasem sądy starają się być obiektywne
    > podobnych sprawach.
    >
    > Pozdrawiam,

    W moim przypadku Sąd wziął pod uwagę uzasadnione potrzeby dziecka a nie
    roszczenia mojej byłej żony i pozew o podwyższenie alimentów oddalił. dodam
    że pozew wpłynął do sądu zaraz po tym jak dostałem lepszą prace i "byłej"
    się wydawało że powinienem płacić procent od zarobków. Na szczęście jest
    czasem sprawiedliwość. Na wychowywanie dziecka przeze mnie oczywiście była
    żona się nie zgodziła bo odcieło by ją to od dopływu gotówki.