    From: "Paweł" <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nie naruszę prawa wysyłajac listowną prośbę ?
    Date: Tue, 23 Aug 2005 09:25:03 +0200

    Użytkownik " madali" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ded932$2g1$1@inews.gazeta.pl...

    > zaświadczeń dowodom z mojej strony.Absolutnie tego nie rozumiem ale muszę
    się
    > z takim zakończeniem sprawy w sądzie zgodzić.Należę natomiast do takich
    > matek, które nie zgodzą się na niesprawiedliwość wobec dzieci.Zastanawiam
    się
    > więc co dalej.

    Wzruszająca historia. I co za janosikowe podejście.
    Jeśli zależało Ci na pieniądzach to trzeba było się nie rozwodzić.
    A teraz:
    1. Cieszyć się, że facet ma pracę i płaci
    2. Poszukać sobie lepszej pracy
    3. (i co zawsze najtrudniejsze) trzeba by z czegoś zrezygnować by
    zaoszczędzić.

    Trochę jestem zgorzkniały jak to piszę, bo przeżyłem podobną sytuację, gdy
    moja była żona, którą zawsze utrzymywałem nie potrafiła, mimo dwóch
    fakultetów wziąć się do pracy tylko szukała sposobów by wyciągnąć ode mnie
    jak najwięcej kasy. Cieszę się, że czasem sądy starają się być obiektywne w
    podobnych sprawach.

    Pozdrawiam,
    --
    Paweł