  • 11. Data: 2003-01-24 06:45:43
    Temat: Re: Czy należysię bezrobocie ??
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : To tylko dla Sandry,czy dla wszystkich? ;-)

    dla wszystkich oczywiście :-)

  • 12. Data: 2003-01-24 17:53:17
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    24 Jan 2003 07:45:43 +0100, Marcin Surowiec
    <004101c2c383$fe8b7680$a740200a@zm> napisał/a:

    > dla wszystkich oczywiście :-)

    Aha:-)
    W takim razie dziekuję i także pozdrawiam od siebie :-)

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2003-01-24 20:07:30
    Od: "Bronek" <b...@i...pl>

    > Aha:-)
    > W takim razie dziekuję i także pozdrawiam od siebie :-)
    >

    > --

    Tak sobie pozdrawiacie a ja przez trzy miesiące będę kit z okien ogryzał
    :(((((

  • 14. Data: 2003-01-27 06:11:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Tak sobie pozdrawiacie a ja przez trzy miesiące będę kit z okien ogryzał
    : :(((((

    a nie lepiej rozpocząć jakieś zajęcie przynoszące dochody?

  • 15. Data: 2003-01-27 21:42:40
    Od: "Bronek" <b...@i...pl>

    > : Tak sobie pozdrawiacie a ja przez trzy miesiące będę kit z okien ogryzał
    > : :(((((
    >
    > a nie lepiej rozpocząć jakieś zajęcie przynoszące dochody?

    łatwiej powiedzieć trudniej zrobić same dobre chęci nie wystarczą ale już
    zacząłem pisać podania może coś się trafi.