  • Data: 2006-01-26 21:50:36
    Temat: Re: Czy nalezy sie emerytura ???
    Od: Kazan <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ello, jup, dobrze mowiles :) THX wielkie !! Sprawdzalem przed chwila na
    kartce: pani z ZUSU mi napisala 2 lata za 1 dziecko; ale patrze teraz na
    stronie ZUSu i jest tak jak mowisz:

    "* w wieku do lat 4 - w granicach do 3 lat na każde dziecko oraz
    łącznie - bez względu na liczbę dzieci - do 6 lat

    świadectwo pracy, zaświadczenie lub oświadczenie osoby zainteresowanej
    i skrócony odpis aktu urodzenia dziecka

    * na które ze względu na jego stan fizyczny, psychiczny lub
    psycho-fizyczny przysługuje zasiłek pielęg-nacyjny - dodatkowo w
    granicach do 3 lat na każde dziecko"

    Wiec sam juz nie wiem, moze cos sie zmienilo od nowego roku.

    Odnosnie zasilku, chodzi o woj o najwiekszym bezrobociu w PL, wiec
    moze..... :)

    Kobieta ta ma czesc wpisow w legitymacji ubezpieczeniowej z zakladu,
    ktory juz nie istnieje. Brakuje 2 ost lat - moze gdzies w archiwum
    zdobedzie dane. !!

    Jak sie dowiem nowych rzeczy to napisze :) PZDR

    Jeszcze raz dzieki !!!