    From: Kazan <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nalezy sie emerytura ???
    Date: Sat, 21 Jan 2006 11:30:04 +0100

    Ja juz nie wiem. Dzisiaj na stronie ZUS wyczytalem cosik takiego:

    "Emerytura dla ubezpieczonych urodzonych po 31 grudnia 1948 r. a przed
    dniem 1 stycznia 1969 r.
    kobiety będące pracownikami, jeżeli do dnia 31 grudnia 2007 r. ukończą
    55 lat i będą legitymowały się co najmniej 30-letnim okresem składkowym
    i nieskładkowym, albo 20-letnim okresem składkowym i nieskładkowym w
    przypadku gdy staną się całkowicie niezdolne do pracy."

    Jak to interpretowac ?? 55 lat do konca roku 2007 ukonczy !!

    Niezdolna do pracy (czyli potrzebne orzeczenie lekarza ZUSu ??), 20
    letni staz i wtedy jest emerytura, tak ??
    PZDR