  • Data: 2004-02-29 19:04:45
    Temat: Re: Czy na pewno zakaz konkurencji?
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 29 Feb 2004 12:29:28 +0100, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik
    napisał(a):

    > Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie.
    >
    > Oczywiście, że musi. Ale kradzież danych to kradzież, a nie konkurencja.

    A niepłacenie za pracę to w/g ciebie co ?

    Przecierz pisałem o sytuacji wykorzystania *osobiście* zgromadzonych
    danych, za które mu nie zapłacono.Jak mu nie zapłacono to mimo, że
    pozyskane w czasie pracy - są jego - po prostu ich nie sprzedał.

    --
    Mieczysław
    ----