    From: "alosza65" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę zeznawać?
    Date: Thu, 30 Oct 2003 00:56:00 +0100

    jeżeli już złożyłeś zeznania to zapewne teraz będzie przeprowadzona
    konfrontacja, która polega na tym że policjant zadaje pytanie, na które
    odpowiadasz wpierw Ty, potem podejrzany na to same pytanie.
    W tej chwili już nie możesz zmienić zeznań, ani odmówić składania takich
    zeznań jeżeli podejrzany nie jest dla Ciebie rodziną.
    Jeżeli byś zmienił zeznania możesz zostać oskarżony za składanie fałszywych
    zeznań, lub utrudnianie dochodzenia.
    O tym wszystkim mówią powyzej przytoczone art.Kodeksu Karnego oraz Kodeksu
    Postępowania Karnego