    From: lolka <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę płacić?
    Date: Thu, 05 Jul 2007 22:04:13 -0700

    On 6 Lip, 01:43, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:

    No fakt, zdjęcia może mnie bardziej wkurzają, bo widziałam na żywo.

    > http://images29.fotosik.pl/18/ec16e2c2f8b97e2dmed.jp
    >
    > A co tu jest źle, po za faktem, że kafelki sa nieumyte. Może nie wiem na co
    > patrzeć

    Hm, po prostu kafelki są położone krzywo, tak jak ten na zdjęciu.
    Prócz tego (ale tego wiadomo na zdjęciu nie widać, fugi były położóne
    na następny dzień rano po kładzeniu podłogi, co jest błędem, no ale
    nie wiem czy do udowodnienia :(

    > http://images27.fotosik.pl/18/87e5feb47c24afcfmed.jp
    >
    > A co oni tu mieli zrobić, bo ja tu żadnej roboty nie widzę.

    To po prawej od szafy to ścianka g-k. Nieskończona. Jest też taka
    druga, a trzecia w ogóle nie zaczęta.

    > http://images24.fotosik.pl/18/433993af336c5eb1med.jp
    >
    > No tu brakuje narożnika ściany.
    > Pytanie co miało być zrobione. Bo deska jest położona dobrze, pytanie czy
    > murowanie ściany należało do nich i czy to oni zrobili dziurę czy tak było.

    Zrobili dziurę przy demontażu starych parapetów, mieli naprawić
    wszystkie glify (7 okien), nie naprawili żadnego, wszystkie tak
    wyglądają.

    > http://images28.fotosik.pl/18/4afd01215f21a590med.jp
    >
    > Pianka do obciecia. Pytanie jak wyżej. Ściany tez mieli robić czy nie, Bo
    > jak nie, to po za pianką nic więcej nie widzę.

    Pianka to szczegół, pod parapetami, pod oknami miały być wsporniki,
    takie pręty metalowe, które były wcześniej, i na których leżały
    parapety, dodatkowo dokupione wsporniki "półkowe" po bokach (parapety
    są dłuuugie, od 2,5 do 5 m każdy). Wsporników (prętów) nie ma nigdzie,
    tylko pianka i te dokupione po bokach.

    > Po za tym te deski pod parapetem.... Jakos mam wrażenie, że tam nie ma
    > żadnego uszczelnienia i będzie gwizdało równo.

    Tego nie wiem :(((