  • Data: 2003-03-11 18:32:48
    Temat: Re: Czy musze otworzyc policjantowi bagaznik?
    Od: "carlosky" <carlosky@(spam)plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:dqjr6vs70pji1onj7hr14du8nkegasqcit@4ax.com...

    > Policjant ma prawo (ustawa o Policji) do przeszukania twego bagazu.
    > Nigdzie natomiast nie znalazłem, ze wlasnorecznie MUSZE mu otworzyc
    > torbe czy bagaznik ;-)

    jesli Cie prosi o otwarcie bagaznika to nie jest to przeszukanie, on prosi
    Ty pokazujesz bo masz taka ochote i dobra wole
    jesli odmowisz, a mozesz, to wowczas dopiero policjant moze skorzystac z
    prawa do przeszukania, ale musi potem wypelniac kwity, sporzadzac protokol
    z przeszukania itd, a komu sie chce....
    tak wiec jesli nie ma pewnosci, ze wieziesz trefny towar, a tylko tak z
    nudow na chybil trafil chce zerknoc to wtedy prosi o otwarcie...

    pozdrawiam,

    carlosky
    SkyDive is my favourite waste of time
    www.aeroklub-szczecinski.pl